Skolutveckling och pedagogiska ledarskapet, i och utanför buren

Under Skolforum  är jag övertygad om att jag och andra deltagare i The Cage kommer vara med om en spännande upplevelse. Vi kommer under en dag tillsammans få diskutera det viktigaste vi har, barnens möjlighet till utveckling och framtid kopplat till LGR 11.  Vi kommer att få behandla frågor, uppdrag och utmaningar som kommer kräva att vi tänker om. Jag ser fram mot denna dag med blandade känslor, spänning, nyfikenhet och känner att det kommer bli en lärorik erfarenhet. Vilken härlig utmaning…

The Cage

The Cage

I denna spännande miljö ser jag ett vi tillsammans har en möjlighet att utvecklas…

Bloggpost på The Cage

Om rektorjesper
Tänker mycket kring hur en IKT - satsning, hur framtidskompetens och 1 till 1 kan utvecklas till en förändring i undervisning. Jag är rektor som har startat en ett lärande tillsammans med digitalisering av skolan med både 1 till 1 satsning och lärplattor i tidig ålder. Jag ser med nyfikenhet på vad detta innebära för förändring för mig, pedagogerna, eleverna och skolans organisation. Principal of a K-12 school, works 1 to 1. Interested in how ICT can improve performance, creativity and prepare today's children in a changing global future. @jesperstwitt

Kommentera

