Uppdrag vår jord

Gjort en spännande variant av presentation av arbetsområde – kan det vara en modell att bygga upp en lokal pedagogisk planering.

http://static.animoto.com/swf/w.swf?w=swf/vp1&e=1289573483&f=wyGg7t6cDz57KwgrhUazkA&d=30&m=b&r=w&i=m&options=

Create your own video slideshow at animoto.com.

Om rektorjesper
Tänker mycket kring hur en IKT - satsning, hur framtidskompetens och 1 till 1 kan utvecklas till en förändring i undervisning. Jag är rektor som har startat en ett lärande tillsammans med digitalisering av skolan med både 1 till 1 satsning och lärplattor i tidig ålder. Jag ser med nyfikenhet på vad detta innebära för förändring för mig, pedagogerna, eleverna och skolans organisation. Principal of a K-12 school, works 1 to 1. Interested in how ICT can improve performance, creativity and prepare today's children in a changing global future. @jesperstwitt

One Response to Uppdrag vår jord

  1. marielinder skriver:

    Intressant idé att presentera LPP i form av ljud & bild. Ett pedagogiskt grepp som skulle kunna hjälpa till att skapa förståelse för målen. Det skulle framför allt kunna bidra till att göra målprsentationen mer intressant och relevant. Jag upplever själv att mina elever inte är så där väldigt intresserade under själva målgenomgången utan de vill helst komma igång och jobba. Detta är synd eftersom förståelsen för målen säkerligen har positiv inverkan på arbetet. Ett intressant grepp som jag ska ta med mig till mitt arbetslag!

Kommentera

